miercuri, 13 octombrie 2010

The Ledbury, restaurantul anului 2010

Restaurantul The Ledbury a fost numit Restaurantul Anului în Marea Britanie în cadrul National Restaurant Awards 2010, depăşind celebrele restaurante The Fat Duck şi Bistro Bruno Loubet. Condus de cheful Brett Graham încă din 2005, The Ledbury a primit de asemenea Premiul “Best Front of House Award”.
William Drew, editor la Restaurant Magazine, revista care premiază anual cele mai bune restaurante din Marea Britanie, a declarat că: “Industria restaurantelor din Marea Britanie şi-a revenit spectaculos după declinul din ultimii ani, iar standardul câştigătorilor de la National Restaurant Awards, reflectă foarte bine acest lucru (…) Încoronarea restaurantului The Ledbury ca fiind

ANAT a lansat Travel Industry Card

Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism din România, emite pentru lucrătorii din industria ospitalităţii precum şi pentru partenerii la acest proiect, Travel Industry Card, prin care oferă acestora o serie de facilităţi şi discounturi. Potrivit preşedintelui ANAT, Corina Martin, Travel Industry Card oferă posesorilor facilităţi la hoteluri, restaurante, farmacii, lanţuri de clinici medicale etc.

marți, 12 octombrie 2010

Armani Hotel şi în Paris

Celebrul Imperiu din industria Fashion, Armani urmăreşte să se extindă în sectorul hotelurilor de lux prin deschiderea celui de-al treilea hotel brandul Armani în Paris. În prezent vâlva creată în jurul primului hotel Armani din Dubai în Burj Khalifa, cea mai înaltă clădire din lume, acaparează opinia publică. Al doilea hotel al lanţului urmează să fie deschis în Milano, la jumătatea anului 2011, oraş care întâmplător este casa lui Armani.

Imperiul Armani va colabora în continuare cu Emmar Hotels&Resort pentru a promova moda italiană.
Cei doi giganţi, Armani şi Emmar Hotels&Resorts au colaborat prima dată în 2004 şi au fost de acord să promoveze lanţul hotelier în oraşele mari ale industriei fashion din lume.

Marriott International îşi adaugă un nou brand în portofoliu

Marriott International a anunţat că împreună cu grupul hotelier spaniol AC Hotels va lansa o nouă franciză sub numele AC by Marriott, în Europa şi America Latină, în anul 2011. În urma acestui joint-venture dintre Marriott International şi AC Hotels, mai mult de 90 de hoteluri marca AC Hotels, deja existente în Spania, Italia şi Portugalia, aşteaptă să fie rebranduite “AC by Marriott”. Brandul AC by Marriott intenţionează să devină lider pe piaţa din Europa şi din America Latină la categoria hotelurilor de 4 stele construite în stil urbanistic.

marți, 5 octombrie 2010

Cel mai înalt restaurant din lume se deschide în Dubai

Emaar Hospitality Group (EHG) a anunţat lansarea celui mai înalt restaurant din lume în ianuarie anul viitor. Restaurantul se va numi Atmosphere şi va fi localizat la etajul 122 al turnului Burj Khalifa din Dubai, cea mai înaltă clădire din lume şi, totodată, cea care găzduieşte Armani Hotel, anunţă HotelierMiddleEast.com. Marc Dardenne, CEO-ul EHG, spune că "este un concept nou. Va fi o cameră de grill şi una de lounge. Aici se va putea prânzul şi cina, se vor putea bea cocteiluri între întâlniri.

IMPROVISNEYLAND

Spectacol de improvizatie. Cu:Axel Moustache, Pavel Barsan, Radu Ciobanasu, Madalin Mandin, Andreea Samson, Monica Anastase, Rozana Radu. La pian: Vlad Pasencu, Marian Hancu.
Teatrul Apropo · Miercuri, 6 Octombrie 20:00

Improvisneyland este cea mai tanara si una dintre putinele trupe de teatru de improvizatie din Romania. Ei s-au format in anul 2008, la initiativa lui Axel Moustache, actor la Teatrul National din Bucuresti. Trupa este formata din sapte actori profesionisti, de la diferite teatre natinale, cum ar fi TNB sau Teatrul de Comedie din Bucuresti si trei pianisti.

Teatrul de improvizatie este diferit de stand-up comedy, sau de sitcom pentru ca nu exista un scenariu sau regizor. Portofoliul Improvisneyland cuprinde peste 40 de jocuri de improvizatie, care includ jocuri verbale, vizuale, muzicale sau cu voluntari din public.
Improvisneyland sustin spectacole de improvizatie in cluburi, la festivaluri sau la spectacole in aer liber, la inaugurari sau la team-building-uri.

sursa: sapteseri.ro
www.a4f.ro


vineri, 1 octombrie 2010

Hotelul InterContinental din Praga vandut cu 110,6 mil euro


 Strategic Hotels & Resorts, Inc. a anunţat ieri că societatea a semnat un acord pentru vânzarea hotelului InterContinental din Praga unui grup de investiţii condus de un afiliat al Westmont Hospitality, pentru preţul total de aproximativ 110,6 milioane de euro sau aproximativ 297.000 de euro pe cameră.

„Suntem încântaţi să anunţăm vânzarea acestei proprietăţi deoarece reduce cheltuielile companiei şi este în concordanţă cu strategia noastră de viitor”, a declarat Laurence Geller, CEO. Vânzarea este programată a se finaliza în al patrulea trimestru. S-a estimat că hotelul de 372 de camere va contribui cu aproximativ 6,1 milioane de euro în EBITDA pentru întregul an 2010.

Strategic Hotels & Resorts Inc. oferă management şi consultanţă de îmbunătăţire a activelor hotelurilor high-end şi staţiunilor din Statele Unite, Mexic şi Europa. Portofoliul Strategic Hotels & Resorts Inc. este compus în prezent din 17 proprietăţi în valoare totală de 8.002 camere.

sursa: horeca.ro
http://www.a4f.ro/



vineri, 24 septembrie 2010

Europa deţine 30% din totalul de pasageri de croazieră la nivel mondial

Industria de croaziere din Europa continuă să îşi majoreze cota de piaţă la nivel global, în ciuda perioadei dificile fără precedent pentru economia mondială. Cifrele, făcute publice de către European Cruise Council (ECC) în cadrul conferinţei anuale de la Bruxelles, arată că 23,8 milioane de pasageri au vizitat în 2009 un port european, cu 80% mai mult decât în 2005 şi cu 9% mai mult decât în 2008.


De asemenea ciferele confirmă faptul că 4,9 milioane de europeni au rezervat o croazieră în ultimul an, cheltuind 13 miliarde de euro pe servicii, şi că industria croazierelor din Europa reprezintă aproape 30% din totalul de pasageri din întreaga lume. În prezent 152 de nave de croazieră operează în Marea Mediterană şi 95 în Europa de Nord.
Industria de croaziere din Europa generează, potrivit preşedintelui ECC, Manfredi Lefebvre d’Ovidio mai mult de 34 miliarde de bunuri şi servicii şi a oferit peste 290.000 de joburi în 2009, cifre care indică creşterea importanţei în Europa a industriei croazierelor.

Ruşii au preferat Italia ca destinaţie turistică în acest an

Italia a fost foarte populară în acest sezon în rândul turiştilor ruşi. Numărul acestora a crescut cu 62,56% în perioada iunie-august, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, a anunţat biroul rus de statistică ENIT.

Italia a fost destinaţia de vacanţă preferată de turiştii din Moscova. Statisticile indică faptul că în primele opt luni ale acestui an numărul de vize turistice emise a crescut cu 52,4%, astfel în 2010 au fost eliberate 290.970 de vize, în timp ce în 2009 s-au acordat 190.950 de vize.

Datele Serviciului Federal de Statistică au confirmat faptul că a crescut cererea pentru vize în Italia, în primele şase luni ale acestui an 195.000 de turişti ruşi au vizitat Italia, în creştere cu 35,1% faţă de prima jumătate a anului trecut.

Cu toate că Uniunea Europeană nu se grăbeşte să renunţe la sistemul de vize pentru ruşi, Alexander Radkov, vicepreşedintele Agenţiei Federale de Turism consideră că regimul de călătorie fără vize între UE şi Rusia este doar o chestiune de timp. “Fluxul de turişti ruşi în Europa va creşte cu siguranţă. Şi nu vorbim doar despre cei care călătoresc independent, ci şi de rezervări efectuate prin agenţiile de turim”, a declarat ministrul Afacerilor Externe al Federaţiei Ruse, Taras Kobishchanov.

vineri, 17 septembrie 2010

Marketig, Absolut Genial...Vive la France

SNCF este de fapt CFR-ul francez. Ei au hotărât să le facă câte o surpriză primilor 5 clienţi care şi-au rezervat biletul on-line, direct de pe site-ul lor, în ziua în care compania împlinea nu ştiu câţi ani . Ce a ieşit este o combinaţie superbă de flash mob cu guerrilla marketing. Absolut GE-NI-AL!!!



made by Neuronu

http://www.a4f.ro/


marți, 14 septembrie 2010

Cât de „timişoreană“ este berea Timişoreana produsă la fabrica din Buzău?

Ca urmare a eficientizării producţiei de către cele mai mari companii de bere din România în ultimii ani, berile altădată locale au ajuns să fie produse în alte zone ale ţării decât cele de origine. Astfel, Haţegana nu mai este produsă la Haţeg, berea Azuga, nu mai este produsă la Azuga, iar Timişoreana este produsă şi la Buzău. În aceste condiţii, este înşelat sau nu consumatorul care aşteaptă ca produsul cumpărat să corespundă denumirii? În industria apelor, firmele sunt obligate să treacă izvorul pe ambalaj şi numesc în majoritatea cazurilor brandul nou creat după localitatea în care este situat izvorul folosit. Atunci, dacă apa Bucovina sau Dorna nu poate fi extrasă din Dobrogea, atunci de ce Timişoreana poate fi produsă la Buzău, Azuga la Braşov şi Haţegana în altă localitate decât în Haţeg?


"Nu mi se pare corect să-ţi faci faimă pe seama numelui Azuga, pe ceva ce ai cumpărat şi apoi imediat ai închis. Berea Azuga era renumită pentru că se folosea o anumită apă, foarte bună. Chiar şi turişii care vin în Azuga rămân uimiţi de faptul că nu se mai face bere aici", spune un localnic din Azuga.

Fabrica de bere Azuga a fost cumpărată în primele luni ale anului 2009 de Ursus Breweries, liderul pieţei locale şi producătorul berilor Ursus şi Timişoreana, pentru a fi închisă câteva luni mai târziu, în vara anului trecut.

Motivul invocat de reprezentanţii companiei a fost faptul că unitatea de producţie era sub standardele Ursus Breweries din punct de vedere tehnic, iar capacitatea de producţie nu putea fi dezvoltată. Astfel, producţia berii Azuga a fost mutată la fabrica din Braşov a filialei locale a gigantului SABMiller.

Castelele României puse la naftalină

Castelele Bran, Peleş şi Corvinilor au încasat 1,7 milioane de euro în primele opt luni ale acestui an, faţă de aproximativ opt milioane de euro cât a înregistrat, în aceeaşi perioadă, un singur castel din Germania, şi anume Castelul Neuschwanstein (castelul lui Ludwig al II-lea al Bavariei). Deşi castelul Peleş din Sinaia a fost clasat pe poziţia a şasea, faţă de poziţia opt pe care o ocupă castelul Neuschwanstein, în topul 15 al celor mai frumoase castele din lume, realizat de site-ul internaţional de turism opentravel.com, numărul de vizitatori şi veniturile sunt mult sub nivelul celor raportate de monumentul bavarez.


Bran, Peleş şi Castelul Corvinilor au atras în primele opt luni din acest an puţin peste 400.000 de vizitatori, aproape de două ori mai puţin decât a atras singur castelul german.  În perioada ianuarie-august 2010, castelele Peleş şi Pelişor au primit cu 30% mai puţini turişti comparativ cu perioada similară a anului trecut.