miercuri, 13 octombrie 2010

The Ledbury, restaurantul anului 2010

Restaurantul The Ledbury a fost numit Restaurantul Anului în Marea Britanie în cadrul National Restaurant Awards 2010, depăşind celebrele restaurante The Fat Duck şi Bistro Bruno Loubet. Condus de cheful Brett Graham încă din 2005, The Ledbury a primit de asemenea Premiul “Best Front of House Award”.
William Drew, editor la Restaurant Magazine, revista care premiază anual cele mai bune restaurante din Marea Britanie, a declarat că: “Industria restaurantelor din Marea Britanie şi-a revenit spectaculos după declinul din ultimii ani, iar standardul câştigătorilor de la National Restaurant Awards, reflectă foarte bine acest lucru (…) Încoronarea restaurantului The Ledbury ca fiind

ANAT a lansat Travel Industry Card

Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism din România, emite pentru lucrătorii din industria ospitalităţii precum şi pentru partenerii la acest proiect, Travel Industry Card, prin care oferă acestora o serie de facilităţi şi discounturi. Potrivit preşedintelui ANAT, Corina Martin, Travel Industry Card oferă posesorilor facilităţi la hoteluri, restaurante, farmacii, lanţuri de clinici medicale etc.

marți, 12 octombrie 2010

Armani Hotel şi în Paris

Celebrul Imperiu din industria Fashion, Armani urmăreşte să se extindă în sectorul hotelurilor de lux prin deschiderea celui de-al treilea hotel brandul Armani în Paris. În prezent vâlva creată în jurul primului hotel Armani din Dubai în Burj Khalifa, cea mai înaltă clădire din lume, acaparează opinia publică. Al doilea hotel al lanţului urmează să fie deschis în Milano, la jumătatea anului 2011, oraş care întâmplător este casa lui Armani.

Imperiul Armani va colabora în continuare cu Emmar Hotels&Resort pentru a promova moda italiană.
Cei doi giganţi, Armani şi Emmar Hotels&Resorts au colaborat prima dată în 2004 şi au fost de acord să promoveze lanţul hotelier în oraşele mari ale industriei fashion din lume.

Marriott International îşi adaugă un nou brand în portofoliu

Marriott International a anunţat că împreună cu grupul hotelier spaniol AC Hotels va lansa o nouă franciză sub numele AC by Marriott, în Europa şi America Latină, în anul 2011. În urma acestui joint-venture dintre Marriott International şi AC Hotels, mai mult de 90 de hoteluri marca AC Hotels, deja existente în Spania, Italia şi Portugalia, aşteaptă să fie rebranduite “AC by Marriott”. Brandul AC by Marriott intenţionează să devină lider pe piaţa din Europa şi din America Latină la categoria hotelurilor de 4 stele construite în stil urbanistic.