AndreiChirica

BP

15 Jun
via hotnews

Parca, Greenpeace-ul facuse si o campanie de schimbare a logo-ului celor de la BP, scopul fiind evident.
Tags: ,

Skoda Superb Estate – remote ad

11 Jun

Asta ar fi mers si la noi :)
Tags:

In aer, cu buldozerul!

9 Jun
O super geniala idee de buzz marketing realizata de Liebherr, o companie germana de utilaje.

via mihai pintilie
Tags:

scamatorii PR-istice sau un nou tip de jurnalism

3 Jun
The Independent se intreaba  intr-un articol daca a aparut un nou trend in Relatiile Publice?  Cascadorie/scamatorie PR-stica (PR stunt) sau un nou tip de jurnalism? Agentiile mari de Relatii Publice se adreseaza direct cititorilor.  Si anume, ele sfatuiesc clientii sa incropeasca ( ma rog, sa foloseasca ) propriile platforme de comunicare pentru a interactiona cu publicul/clientul sau. De aici si un adevar oarecum trist vis a vis de viitorul presei, si nu numai:
  • PR agencies in a strange way need to become more like news agencies, because we are going to produce more I suspect. That’s the more depressing end of media fragmentation.
  • PR is “starting to take over territory that traditionally ad agencies or marketing divisions would have occupied.
  • A lot of those boundaries are coming down, and it’s a moment of great opportunity for PR companies.
  • The walls of the traditional box of PR are falling away
  • We are at a moment when a lot of the traditional lines between PR and consulting and advertising and broadcasting are blurring.
Autorul articolului se intreaba daca are we seeing the emergence of a new hybrid of “journalicist” media workers, who combine editorial and public relations skills to tell a client’s stories in credible “publicitage”. Or is it just PR playing at advertising?
Bun, amu’ Romanica.
Ce stim? Stim ca numarul publicatiilor tiparite a scazut, respectiv numarul jurnalistilor. Stim ca unii dintre jurnalisti au trecut “podul”, vezi Cristina Blanaru, Antonia Tucheac, Silviu Nicolescu si altii. Stim ca unii si-au facut proiecte online proprii.
Bun. Cui ne mai adresam, cui mai trimitem comunicate?  Acelei jumati de presa scrisa cotidiana care a mai ramas, revistelor, saptamanalelor, site-urilor si blogurilor.
Mai e suficient un comunicat de presa? Nu! Mai are un pic si isi da duhul.
Conferinte? Eu unul n-as renunta de tot la ele!
Ce facem? Facem proiecte speciale, de sine statatoare sau nu.
Cum facem? Prin inovatie in comunicare, prin creativitatea folosirii canalelor si platformelor de comunicare! Prin generare de buzz, prin generare de word of mouth si word of mouse! Prin continut original si de calitate! Catitatea nu ar mai trebui sa fie un criteriu! Prin interactivitate, adik prin implicarea directa a consumatorului (User generated content)!
Dar proiectele nu costa bani! Uneori da! Dar cand pui in balanta cat ai investit si cat primesti – spre exemplu expunere media gratuita, acel free publicity- mai ca iti creste inima in tine de mandrie si mai ca visezi la un Cannes si, de ce nu, la Webby!
Usor de zis, greu de facut! Poate la noi, la altii se poate si e plin internetul de exemple! Noi inca ne mai coim un pic, insa am speranta ca ne vom trezi destul de curand…  :)
In definitiv, trebuie sa gandim eficient. Atat!
PS: Ah, ar mai fi variabila numita client. Insa prefer sa nu merg si in aceasta directie, o las pe seama altora.  :)

imi pare rau

3 Jun
via proro urmatorul spot la Mercedes:

Tags:

si PR-istii sunt oameni!

2 Jun
O zi din viata mea de PR-ist, un articol la initiativa PRprogress.ro

Chrome, Google Chrome

21 May
E mai veche, dar eu acuma am descoperit-o :) :P

Tags:

NIKE WRITE THE FUTURE

21 May
Bestial!

Tags: ,

s-a rezolvat

14 May
Dupa vreo 2 mailuri trimise la IAB Romania prin care sesizam ca bannerul nescafe nu are buton de close iata ca problema a fost rezolvata.

Ii multumesc pe aceasta cale lui Ionut Oprea aka clickio
Tags:

unde e butonul de close?

13 May
Draga banner nescafe, unde ti-e butonul de close? Upsla, nu e! Ceva reguli IAB incalcate?!!! DA!!!

Am facut sesizare la IAB, o sa primesc raspuns?
UPDATE:
Auleuuuuuu, vad ca bannerul nescafe nu are buton de close nici pe perfecte.ro
Tags: ,

0 lei

12 May
Dupa consultarile cu FMI, guvernul a ajuns la concluzia ca avem nevoie de bancnota de 0 lei.

Destinata pensionarilor, bugetarilor si mamelor care au tupeul sa ceara alocatii pentru copii. In curand, si pentru practicantii profesiunilor liberale, care vor plati bir de 16% pentru drepturile de autor.
Primita pe mail. :)
Tags:

Mersul pe apa accesibil oricui!

12 May
Totul sta in credinta….sau fizica, educatie fizica :) ))))

via 10and5.com
Tags:

despre influenta twitter-ului

11 May
Traducerea si adaptarea articolului Under the influence
Friedrich Nietzsche spunea ca viitorul influenteaza prezentul la fel de mult ca si trecutul … dar Twitter?
Un nou studiu arata ca pe Twitter, numarul de followers nu este egal cu gradul influenta.
Cercetatorii au descoperit ca “numarul de followers nu este suficient pentru a surprinde influenta pe care o are un utilizator de twitter  (de exemplu, capacitatea unui utilizator de a influenta opiniile abonatilor sai). Numarul de abonati arata doar cat de popular este  posesorul contului de Twitter (adică, dimensiunea audientei). Dar, asa cum am aratat in alte articole care masurau capacitatea de reactie a audientei la un tweet al unui utilizator, aceasta nu este corelata puternic cu numarul de abonati.
O constatare surprinzatoare a studiului a fost ca numai o mica parte din utilizatorii de Twitter sunt activi si tocmai acest mic grup de utilizatori activi este raspunzator de majoritatea raspunsurilor si retweet-urilor. Majoritatea utilizatorilor de Twitter citesc mesajele altor utilizatori, dar nu genereaza alte noi mesaje proprii. Deci, ce inseamna acest lucru pentru clientii dvs si conturile lor Twitter? Incurajati-i sa se angajeze in discutii direct cu abonatii lor. Monitorizati indeaproape mesajele directe (DM) si retweet-urile.  Identificati abonatii care sscriu in mod constant si luati masuri pentru ai antrena in discutii. Asigurati-vă ca va angajati publicul in discutii cu  subiecte relevante pentru ei.
The researchers believe that “businesses, rather than trying to put emphasis on the follower count, could try to increase audience responsiveness in their fields.” Instead of using a Twitter account to push out news on a regular basis and nothing more, try taking a more active role. Besides, a comprehensive Twitter engagement strategy is much easier to wrap your head around than a Nietzsche quote!
Cercetatorii sunt de parere ca “intreprinderile/clientii/companiile, in loc sa se axeze pe cresterea numarului de followers, ar trebui sa incerce sa creasca capacitatea de reactie a audientei lor”.  In loc sa folosesti in mod regulat un cont de Twitter doar pentru a impinge/propaga stirile de companie si nimic mai mult, incercati sa aveti un rol mai activ, sa va implicati mai mult in discutiile cu abonatii. In plus, o strategie de angajament in folosirea Twitter-ului este mult mai usoara decat orice citat din Nietzsche!
Tags:

publicitatea online e pe val

10 May
Din lipsa spatiul publicitar si a numarului mare de bannere unele site-uri de stiri au devenit niste simple site-uri de prezentare al caror continut nu mai conteaza. Nu inteleg cui ii foloseste o astfel de expunere, poate doar aluia care are bannerul mai mare?! :)

Ajuta Binele sa creasca mare!

6 May
Vorba lu’ Tamango: Binili ‘nvinje!

Tags:

O zi fara stiri politice!

6 May

De curiozitate, nu de alta…dar… ce s-ar intampla daca pentru o zi toata mass-media din Romania ar refuza sa scrie despre politica?
Am facut si o mica si simpla pagina pe facebook
Tags: ,

Google Chrome Speed Tests

5 May
Hubba, hubba :) Very niz!

via pahomi
Tags:

Social media in a crisis

4 May

via wadds’ pr blog
Tags:

Ne batem pentru banii tai!

3 May

Salvati Dunarea si Delta l-a trimis in misiune pe Pely-Khan, eroul lor din Delta Force, sa se bata cu Statul Roman, Indiferenta si cu toti Ceilalti pentru banii tai! Intra pe www.doipentrudelta.ro si fii pregatit sa le dai banii daca Pely-Khan castiga in lupta dreapta.
Tags: ,

Heineken – Men with Talent

27 Apr

Tags: