Emaar Hospitality Group (EHG) a anunţat lansarea celui mai înalt
restaurant din lume în ianuarie anul viitor. Restaurantul se va
numi Atmosphere şi va fi localizat la etajul 122 al turnului Burj
Khalifa din Dubai, cea mai înaltă clădire din lume şi, totodată,
cea care găzduieşte Armani Hotel, anunţă HotelierMiddleEast.com.
Marc Dardenne, CEO-ul EHG, spune că "este un concept nou. Va fi o
cameră de grill şi una de lounge. Aici se va putea prânzul şi cina,
se vor putea bea cocteiluri între întâlniri.
marți, 5 octombrie 2010
IMPROVISNEYLAND

Improvisneyland este cea mai tanara si una dintre putinele trupe de teatru de improvizatie din Romania. Ei s-au format in anul 2008, la initiativa lui Axel Moustache, actor la Teatrul National din Bucuresti. Trupa este formata din sapte actori profesionisti, de la diferite teatre natinale, cum ar fi TNB sau Teatrul de Comedie din Bucuresti si trei pianisti.
Teatrul de improvizatie este diferit de stand-up comedy, sau de sitcom pentru ca nu exista un scenariu sau regizor. Portofoliul Improvisneyland cuprinde peste 40 de jocuri de improvizatie, care includ jocuri verbale, vizuale, muzicale sau cu voluntari din public.
Improvisneyland sustin spectacole de improvizatie in cluburi, la festivaluri sau la spectacole in aer liber, la inaugurari sau la team-building-uri.
sursa: sapteseri.ro
www.a4f.ro
vineri, 1 octombrie 2010
Hotelul InterContinental din Praga vandut cu 110,6 mil euro

„Suntem încântaţi să anunţăm vânzarea acestei proprietăţi deoarece reduce cheltuielile companiei şi este în concordanţă cu strategia noastră de viitor”, a declarat Laurence Geller, CEO. Vânzarea este programată a se finaliza în al patrulea trimestru. S-a estimat că hotelul de 372 de camere va contribui cu aproximativ 6,1 milioane de euro în EBITDA pentru întregul an 2010.
Strategic Hotels & Resorts Inc. oferă management şi consultanţă de îmbunătăţire a activelor hotelurilor high-end şi staţiunilor din Statele Unite, Mexic şi Europa. Portofoliul Strategic Hotels & Resorts Inc. este compus în prezent din 17 proprietăţi în valoare totală de 8.002 camere.
sursa: horeca.ro
http://www.a4f.ro/
vineri, 24 septembrie 2010
Europa deţine 30% din totalul de pasageri de croazieră la nivel mondial
Industria de croaziere din Europa continuă să îşi majoreze cota de piaţă la nivel global, în ciuda perioadei dificile fără precedent pentru economia mondială. Cifrele, făcute publice de către European Cruise Council (ECC) în cadrul conferinţei anuale de la Bruxelles, arată că 23,8 milioane de pasageri au vizitat în 2009 un port european, cu 80% mai mult decât în 2005 şi cu 9% mai mult decât în 2008.
De asemenea ciferele confirmă faptul că 4,9 milioane de europeni au rezervat o croazieră în ultimul an, cheltuind 13 miliarde de euro pe servicii, şi că industria croazierelor din Europa reprezintă aproape 30% din totalul de pasageri din întreaga lume. În prezent 152 de nave de croazieră operează în Marea Mediterană şi 95 în Europa de Nord.
Industria de croaziere din Europa generează, potrivit preşedintelui ECC, Manfredi Lefebvre d’Ovidio mai mult de 34 miliarde de bunuri şi servicii şi a oferit peste 290.000 de joburi în 2009, cifre care indică creşterea importanţei în Europa a industriei croazierelor.
De asemenea ciferele confirmă faptul că 4,9 milioane de europeni au rezervat o croazieră în ultimul an, cheltuind 13 miliarde de euro pe servicii, şi că industria croazierelor din Europa reprezintă aproape 30% din totalul de pasageri din întreaga lume. În prezent 152 de nave de croazieră operează în Marea Mediterană şi 95 în Europa de Nord.
Industria de croaziere din Europa generează, potrivit preşedintelui ECC, Manfredi Lefebvre d’Ovidio mai mult de 34 miliarde de bunuri şi servicii şi a oferit peste 290.000 de joburi în 2009, cifre care indică creşterea importanţei în Europa a industriei croazierelor.
Ruşii au preferat Italia ca destinaţie turistică în acest an
Italia a fost foarte populară în acest sezon în rândul turiştilor ruşi. Numărul acestora a crescut cu 62,56% în perioada iunie-august, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, a anunţat biroul rus de statistică ENIT.
Italia a fost destinaţia de vacanţă preferată de turiştii din Moscova. Statisticile indică faptul că în primele opt luni ale acestui an numărul de vize turistice emise a crescut cu 52,4%, astfel în 2010 au fost eliberate 290.970 de vize, în timp ce în 2009 s-au acordat 190.950 de vize.
Datele Serviciului Federal de Statistică au confirmat faptul că a crescut cererea pentru vize în Italia, în primele şase luni ale acestui an 195.000 de turişti ruşi au vizitat Italia, în creştere cu 35,1% faţă de prima jumătate a anului trecut.
Cu toate că Uniunea Europeană nu se grăbeşte să renunţe la sistemul de vize pentru ruşi, Alexander Radkov, vicepreşedintele Agenţiei Federale de Turism consideră că regimul de călătorie fără vize între UE şi Rusia este doar o chestiune de timp. “Fluxul de turişti ruşi în Europa va creşte cu siguranţă. Şi nu vorbim doar despre cei care călătoresc independent, ci şi de rezervări efectuate prin agenţiile de turim”, a declarat ministrul Afacerilor Externe al Federaţiei Ruse, Taras Kobishchanov.
Italia a fost destinaţia de vacanţă preferată de turiştii din Moscova. Statisticile indică faptul că în primele opt luni ale acestui an numărul de vize turistice emise a crescut cu 52,4%, astfel în 2010 au fost eliberate 290.970 de vize, în timp ce în 2009 s-au acordat 190.950 de vize.
Datele Serviciului Federal de Statistică au confirmat faptul că a crescut cererea pentru vize în Italia, în primele şase luni ale acestui an 195.000 de turişti ruşi au vizitat Italia, în creştere cu 35,1% faţă de prima jumătate a anului trecut.
Cu toate că Uniunea Europeană nu se grăbeşte să renunţe la sistemul de vize pentru ruşi, Alexander Radkov, vicepreşedintele Agenţiei Federale de Turism consideră că regimul de călătorie fără vize între UE şi Rusia este doar o chestiune de timp. “Fluxul de turişti ruşi în Europa va creşte cu siguranţă. Şi nu vorbim doar despre cei care călătoresc independent, ci şi de rezervări efectuate prin agenţiile de turim”, a declarat ministrul Afacerilor Externe al Federaţiei Ruse, Taras Kobishchanov.
vineri, 17 septembrie 2010
Marketig, Absolut Genial...Vive la France
SNCF este de fapt CFR-ul francez. Ei au hotărât să le facă câte o surpriză primilor 5 clienţi care şi-au rezervat biletul on-line, direct de pe site-ul lor, în ziua în care compania împlinea nu ştiu câţi ani . Ce a ieşit este o combinaţie superbă de flash mob cu guerrilla marketing. Absolut GE-NI-AL!!!
made by Neuronu
http://www.a4f.ro/
made by Neuronu
http://www.a4f.ro/
marți, 14 septembrie 2010
Cât de „timişoreană“ este berea Timişoreana produsă la fabrica din Buzău?
Ca urmare a eficientizării producţiei de către cele mai mari companii de bere din România în ultimii ani, berile altădată locale au ajuns să fie produse în alte zone ale ţării decât cele de origine. Astfel, Haţegana nu mai este produsă la Haţeg, berea Azuga, nu mai este produsă la Azuga, iar Timişoreana este produsă şi la Buzău. În aceste condiţii, este înşelat sau nu consumatorul care aşteaptă ca produsul cumpărat să corespundă denumirii? În industria apelor, firmele sunt obligate să treacă izvorul pe ambalaj şi numesc în majoritatea cazurilor brandul nou creat după localitatea în care este situat izvorul folosit. Atunci, dacă apa Bucovina sau Dorna nu poate fi extrasă din Dobrogea, atunci de ce Timişoreana poate fi produsă la Buzău, Azuga la Braşov şi Haţegana în altă localitate decât în Haţeg?
"Nu mi se pare corect să-ţi faci faimă pe seama numelui Azuga, pe ceva ce ai cumpărat şi apoi imediat ai închis. Berea Azuga era renumită pentru că se folosea o anumită apă, foarte bună. Chiar şi turişii care vin în Azuga rămân uimiţi de faptul că nu se mai face bere aici", spune un localnic din Azuga.
Fabrica de bere Azuga a fost cumpărată în primele luni ale anului 2009 de Ursus Breweries, liderul pieţei locale şi producătorul berilor Ursus şi Timişoreana, pentru a fi închisă câteva luni mai târziu, în vara anului trecut.
Motivul invocat de reprezentanţii companiei a fost faptul că unitatea de producţie era sub standardele Ursus Breweries din punct de vedere tehnic, iar capacitatea de producţie nu putea fi dezvoltată. Astfel, producţia berii Azuga a fost mutată la fabrica din Braşov a filialei locale a gigantului SABMiller.
"Nu mi se pare corect să-ţi faci faimă pe seama numelui Azuga, pe ceva ce ai cumpărat şi apoi imediat ai închis. Berea Azuga era renumită pentru că se folosea o anumită apă, foarte bună. Chiar şi turişii care vin în Azuga rămân uimiţi de faptul că nu se mai face bere aici", spune un localnic din Azuga.
Fabrica de bere Azuga a fost cumpărată în primele luni ale anului 2009 de Ursus Breweries, liderul pieţei locale şi producătorul berilor Ursus şi Timişoreana, pentru a fi închisă câteva luni mai târziu, în vara anului trecut.
Motivul invocat de reprezentanţii companiei a fost faptul că unitatea de producţie era sub standardele Ursus Breweries din punct de vedere tehnic, iar capacitatea de producţie nu putea fi dezvoltată. Astfel, producţia berii Azuga a fost mutată la fabrica din Braşov a filialei locale a gigantului SABMiller.
Castelele României puse la naftalină
Castelele Bran, Peleş şi Corvinilor au încasat 1,7 milioane de euro în primele opt luni ale acestui an, faţă de aproximativ opt milioane de euro cât a înregistrat, în aceeaşi perioadă, un singur castel din Germania, şi anume Castelul Neuschwanstein (castelul lui Ludwig al II-lea al Bavariei). Deşi castelul Peleş din Sinaia a fost clasat pe poziţia a şasea, faţă de poziţia opt pe care o ocupă castelul Neuschwanstein, în topul 15 al celor mai frumoase castele din lume, realizat de site-ul internaţional de turism opentravel.com, numărul de vizitatori şi veniturile sunt mult sub nivelul celor raportate de monumentul bavarez.
Bran, Peleş şi Castelul Corvinilor au atras în primele opt luni din acest an puţin peste 400.000 de vizitatori, aproape de două ori mai puţin decât a atras singur castelul german. În perioada ianuarie-august 2010, castelele Peleş şi Pelişor au primit cu 30% mai puţini turişti comparativ cu perioada similară a anului trecut.
Bran, Peleş şi Castelul Corvinilor au atras în primele opt luni din acest an puţin peste 400.000 de vizitatori, aproape de două ori mai puţin decât a atras singur castelul german. În perioada ianuarie-august 2010, castelele Peleş şi Pelişor au primit cu 30% mai puţini turişti comparativ cu perioada similară a anului trecut.
sâmbătă, 4 septembrie 2010
Eurostar lansează campania pentru segmentul business travel
Eurostar, companie de transport feroviar rapid pentru călători, care face legătura între Marea Britanie şi restul Europei, a lansat o campanie publicitară cu scopul de a revitaliza piaţa de business travel. Campania cu reclame publicitare digitale, pe TV, outdoor şi CRM push (Managementul relaţiei cu clienţii), create de Fallon, coincide cu lansarea noului pachet al Eurostar, Standard Premier class, a anunţat site-ul britanic Marketing Magazine.
Însoţind sloganul “Let your mind explore”, asemănător cu “Exploring is beautiful” folosit de Eurostar în recenta campanile axată pe consummator, activitatea publicitară încearcă să întărească beneficiile pe care le oferă călătoriile la clasa business ale Eurostar.
Însoţind sloganul “Let your mind explore”, asemănător cu “Exploring is beautiful” folosit de Eurostar în recenta campanile axată pe consummator, activitatea publicitară încearcă să întărească beneficiile pe care le oferă călătoriile la clasa business ale Eurostar.
Burger King vândut cu 3,26 miliarde de dolari
Oferta de achiziţie a Burger King a fost confirmată de Reuters, astfel fondul de investiţii 3G Capital a preluat lanţul de fast-food cu 3,26 miliarde de dolari.
Achiziţia s-a făcut cu 24 dolari pentru o acţiune Burger King, iar valoarea totală a tranzacţiei incluzând datoriile este de 4 miliarde dolari. Burger King are timp până la 12 octombrie 2010 să găsească o ofertă mai bună din partea altor cumpărători, după această dată acordul cu 3G Capital râmâne să fie finalizat.
Burger King, lovit de rata crescută a şomajului în rândul consumatorilor tineri, se aşteaptă la o cerere scăzută în acest an fiscal, din cauza revenirii lente a economiei americane şi a programelor de austeritate ale guvernelor din Europa. Analiştii susţin faptul că achiziţia de către un investitor privat dă posibilitatea Burger King să facă schimbări majore fără să se preocupe să-i mulţumească pe cei de pe Wall Street.
Restaurantele Burger King trebuie remodelate, pentru că au un aer îmbătrânit şi puţin atragător comparativ cu McDonald's. Cunoscut ca “Home of the Whopper”, Burger King are nevoie de un upgrade la tehnologie, pentru a permite urmărirea în timp real a tendinţelor din vânzări, mai spun analiştii.
McDonald's şi-a modificat meniul şi astfel deţine o cotă de piaţă mai mare. Modificarea meniului a însemnat adăugarea de salate şi sosuri cu mere, preferate de mame şi copii, cât şi apreciatele băuturi precum coffee latte, smoothie-uri din fructe şi frappe-uri.
sursa:horeca.ro
http://www.a4f.ro/
Achiziţia s-a făcut cu 24 dolari pentru o acţiune Burger King, iar valoarea totală a tranzacţiei incluzând datoriile este de 4 miliarde dolari. Burger King are timp până la 12 octombrie 2010 să găsească o ofertă mai bună din partea altor cumpărători, după această dată acordul cu 3G Capital râmâne să fie finalizat.
Burger King, lovit de rata crescută a şomajului în rândul consumatorilor tineri, se aşteaptă la o cerere scăzută în acest an fiscal, din cauza revenirii lente a economiei americane şi a programelor de austeritate ale guvernelor din Europa. Analiştii susţin faptul că achiziţia de către un investitor privat dă posibilitatea Burger King să facă schimbări majore fără să se preocupe să-i mulţumească pe cei de pe Wall Street.
Restaurantele Burger King trebuie remodelate, pentru că au un aer îmbătrânit şi puţin atragător comparativ cu McDonald's. Cunoscut ca “Home of the Whopper”, Burger King are nevoie de un upgrade la tehnologie, pentru a permite urmărirea în timp real a tendinţelor din vânzări, mai spun analiştii.
McDonald's şi-a modificat meniul şi astfel deţine o cotă de piaţă mai mare. Modificarea meniului a însemnat adăugarea de salate şi sosuri cu mere, preferate de mame şi copii, cât şi apreciatele băuturi precum coffee latte, smoothie-uri din fructe şi frappe-uri.
sursa:horeca.ro
http://www.a4f.ro/
Numărul vizitatorilor străini în România în scădere
România este tot mai puţin căutată de turiştii străini. Ne-o spune Institutul Naţional de Statistică, conform căruia numărul vizitatorilor din alte ţări a scăzut în perioada ianuarie-iulie cu 1,9%, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, ajungând la aproximativ 4,2 milioane de turişti. Majoritatea vizitatorilor străini provin din ţări europene, 61,2% din aceştia sunt din Uniunea Europeană. Cei mai mulţi turişti care au vizitat România sunt din Ungaria, 40,3%, urmată de Bulgaria, Germania, Italia şi Polonia.
Datele transmise de Institutul Naţional de Statistică arată că sosirile înregistrate în structurile de primire turistică în perioada ianuarie - iulie 2010 au însumat aproape 3,3 milioane, în scădere cu 4,3% faţă de aceeaşi perioadă din 2009. Sosirile turiştilor străini în structurile de primire turistică cu funcţiuni de cazare au reprezentat 22,6% din total, pondere apropiată de cea din perioada similară a anului trecut. În ceea ce priveşte înnoptările, mai puţin de 8,5 milioane de turişti străini au ales să-şi petreacă o noapte la noi în ţară, reprezentând o scădere de 9,3%.
sursa:horeca.ro
http://www.a4f.ro/
Datele transmise de Institutul Naţional de Statistică arată că sosirile înregistrate în structurile de primire turistică în perioada ianuarie - iulie 2010 au însumat aproape 3,3 milioane, în scădere cu 4,3% faţă de aceeaşi perioadă din 2009. Sosirile turiştilor străini în structurile de primire turistică cu funcţiuni de cazare au reprezentat 22,6% din total, pondere apropiată de cea din perioada similară a anului trecut. În ceea ce priveşte înnoptările, mai puţin de 8,5 milioane de turişti străini au ales să-şi petreacă o noapte la noi în ţară, reprezentând o scădere de 9,3%.
sursa:horeca.ro
http://www.a4f.ro/
miercuri, 1 septembrie 2010
La Shanghai, pavilionul României vizitat de aproape 3 milioane de oameni
Potrivit MAE, Pavilionul României a găzduit, până în prezent, şapte forumuri economice şi numeroase alte evenimente de promovare a relaţiilor comerciale româno-chineze. În plus, a fost vizitat de 130 de delegaţii oficiale şi numeroase personalităţi din diferite domenii.
În cele 123 de zile de când s-a deschis expoziţia EXPO 2010 la Shanghai, peste 2,9 milioane de persoane au vizitat standul României, a anunţat Ministerul Afacerilor Externe. Cei care au trecut pragul Pavilionului ţării noastre - Greenopolis - au asistat la peste 2.400 de spectacole oferite de artişti români, care au constat în spectacole de dans şi concerte zilnice de muzică populară şi clasică din repertoriul românesc şi internaţional.
În cele 123 de zile de când s-a deschis expoziţia EXPO 2010 la Shanghai, peste 2,9 milioane de persoane au vizitat standul României, a anunţat Ministerul Afacerilor Externe. Cei care au trecut pragul Pavilionului ţării noastre - Greenopolis - au asistat la peste 2.400 de spectacole oferite de artişti români, care au constat în spectacole de dans şi concerte zilnice de muzică populară şi clasică din repertoriul românesc şi internaţional.
Abonați-vă la:
Postări (Atom)