sâmbătă, 4 septembrie 2010

Eurostar lansează campania pentru segmentul business travel

Eurostar, companie de transport feroviar rapid pentru călători, care face legătura între Marea Britanie şi restul Europei, a lansat o campanie publicitară cu scopul de a revitaliza piaţa de business travel. Campania cu reclame publicitare digitale, pe TV, outdoor şi CRM push (Managementul relaţiei cu clienţii), create de Fallon, coincide cu lansarea noului pachet al Eurostar, Standard Premier class, a anunţat site-ul britanic Marketing Magazine.


Însoţind sloganul “Let your mind explore”, asemănător cu “Exploring is beautiful” folosit de Eurostar în recenta campanile axată pe consummator, activitatea publicitară încearcă să întărească beneficiile pe care le oferă călătoriile la clasa business ale Eurostar.


În luna iulie a acestui an, compania feroviară a introdus în campania de brand sloganul “Exploring is beautiful”, născut din filosofia brandului Eurostar “Always Moving Forward”. Campania a fost creată să inspire călătorii să se aventureze dincolo de tradiţionalele destinaţii oferite de Eurostar şi promovează viteza trenurilor companiei ca fiind viitorul călătoriilor rapide. Campania este o invitaţie de a explora Europa cu Eurostar folosind conexiunile feroviare rapide.

Emma Harris, director de vânzări şi marketing la Eurostar a spus că: “ Scopul acestei campanii este acela de a sublinia consumatorilor faptul că prin ofertele noastre Business Premier şi Standard Premier există două opţiuni de călătorie cu trenul pentru fiecare persoană care are nevoie de spaţiu şi confort pentru a avea libertatea de gândire şi maximul de productivitate.”


De asemenea, Eurostar a lansat şi un nou site de social media, care va încuraja oamenii să exploreze în continuare Europa şi să-şi facă rezervări pentru destinaţiile preferate. Vizitatorii site-ului vor avea opţiunea de a-şi posta impresiile şi comentariile, după ce se întorc din călătorii.

Eurostar a înregistrat o creştere de 6% a numărului de pasageri ajungând la 4,6 milioane, iar veniturile au crescut cu 18% la 404 milioane de lire sterline în prima jumătate a anului 2010. Această creştere s-a datorat parţial impactului pe care l-a avut norul de cenuşă asupra curselor aeriene, dar a reflectat şi o întărire a pieţei de business şi o creştere susţinută a călătoriilor de plăcere sau de afaceri din aceeaşi perioadă.

sursa:horeca.ro
http://www.a4f.ro/



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parearea voastra conteaza.