miercuri, 1 septembrie 2010

La Shanghai, pavilionul României vizitat de aproape 3 milioane de oameni

Potrivit MAE, Pavilionul României a găzduit, până în prezent, şapte forumuri economice şi numeroase alte evenimente de promovare a relaţiilor comerciale româno-chineze. În plus, a fost vizitat de 130 de delegaţii oficiale şi numeroase personalităţi din diferite domenii.


În cele 123 de zile de când s-a deschis expoziţia EXPO 2010 la Shanghai, peste 2,9 milioane de persoane au vizitat standul României, a anunţat Ministerul Afacerilor Externe. Cei care au trecut pragul Pavilionului ţării noastre - Greenopolis - au asistat la peste 2.400 de spectacole oferite de artişti români, care au constat în spectacole de dans şi concerte zilnice de muzică populară şi clasică din repertoriul românesc şi internaţional.

Greenopolis este singurul care susţine zilnic spectacole la scenă deschisă şi care promovează în mod susţinut diversitatea culturală, devenind apreciat în rândul celorlalte ţări participante pentru manifestările cultural-artistice pe care le găzduieşte. Legendele sportului românesc Nadia Comăneci, Gheorghe Hagi şi Ilie Năstase au fost şi ele prezente, cu acest prilej, la Shanghai.

Momentul de maximă vizibilitate a României la EXPO 2010 a avut loc pe 29 iulie, când ţara noastră şi-a sărbătorit Ziua Naţională la Expoziţia Mondială, în prezenţa ministrului Afacerilor Externe, Teodor Baconschi, ministrului Dezvoltării Regionale şi Turismului, Elena Udrea, şi a unor membri ai Parlamentului şi Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional.


În luna august, cea mai importantă vizită a unei delegaţii străine la Pavilionul României a fost cea a Înaltului reprezentant al Uniunii Europene pentru Afaceri Externe şi Politică de Securitate şi vicepreşedinte al Comisiei Europene, Catherine Ashton. Oficialul CE a vizitat Greenpolis pe 29 august, declarându-se impresionată de programul cultural al pavilionului românesc.

Evenimentele dedicate domeniului economic vor continua şi în perioada următoare, astfel de acţiuni având ca obiectiv promovarea produselor şi serviciilor româneşti pe piaţa chineză, dezvoltarea relaţiilor economice bilaterale şi identificarea unor soluţii viabile pentru reducerea deficitului balanţei comerciale, a precizat MAE.

sursa: horeca.ro
http://www.a4f.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parearea voastra conteaza.